Hata SU litegrann (8)

Jag har ringt runt och mailat som en tok för att få tag i ett schema den senaste veckan/veckorna. Hela tiden är det:

"Det kan inte jag svara på, då måste du maila/ringa den här personen"

eller autosvar:

"Jag är på semester fram till [DATUM], du kan kontakta den här personen [MAIL/NUMMER]".

Och så fortsätter det så som ett långt jävla kedjebrev tills jag kommer fram till slutet av kedjan där det känns som om jag borde börja om eftersom personen i fråga inte verkar förstå riktigt vad han talar om.

Jag kom fram till en 'Per' som informerade mig om att "som du ser i pappren du fått" så står det att jag har faunistik direkt efter uppropet. Jag läser då varsamt igenom dessa papper och inser... nää... det står minsann ingenting om någån faunistik här inte!

Aja... nu jag jag nog försöka sola solarium igen... ska se om jag kommer in här i Grusåsen!

image260

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0