Lista (otroligt men sant, ej kopierad från Jenny)

  • Guld eller Silver?: Jag måste säga att det har gått över till silver igen faktiskt!
  • Svart eller Vitt?: Svart OCH vitt! Har hamnat i ett litet träsk... fast det lutar nog kanske lite mot svart ändå.
  • Sommar eller Vinter: Hmm... egentligen sommar men just nu har jag skumma julkänslor. Dricka glögg och kolla på julfilm och äta lussekatter och ha tända ljus och att det är mysmörkt innan man ska sova! Det var kul att bygga snögrotta hos Malin!
  • Singel eller Förhållande: Singel
  • Södernresa eller Shoppingresa?: Hmmm... släng hit en miljard och ge mig en gata med affärer så ska vi se att det går åt!
  • Veckorevyn eller Cosmopolitan?: Öööh... den som är likast ELLE = bilderbok för vuxna.
  • Läppglans eller Läppstift?: Läppglans, inte för att jag använder något av det. Munnen blir ju alldeles oanvändbar då jö!
  • String eller Hipsters?: Hipsters alla gånger... vad det nu är för nåt. Kan gissa!
  • Bred eller Smal klack?: Ingen
  • Hög eller Låg midja?: Lagom... tror nog inte hög... skär in så konstigt i magen då!
  • Spets eller Leopardmönster?: Spets<3
  • Kjol eller Byxor?: Långa härliga jeans är faktiskt favoriten.
  • Sotade ögon eller Naturell?: Beror på. Sexigt med sotigt men fräsht lite mer naturligt också.
  • Röda naglar eller Fransk manikyr?: Röda naglar... men bara för att jag inte fixade att ordna franskt >=( Det gick bara inte. Väldigt frustrerande.
  • Kaffe eller Te?: Te! (Helt plötsligt tycker jag att både sill och kaffe är smaskens, men vägrar gula ner tänderna med kaffe).
  • Choklad eller Frukter och bär?: Nötterrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *kärlek*
 Hipsters var faktsiskt det jag trodde! =D

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Förut kunde man se det totala antalet besökare i statistiken, men det verkar inte som att man kan göra det nu längre :/

2007-08-05 @ 10:27:11
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0