Bokomslag

Jag saknar lite kreativitet så jag bad Tove ge mig en uppgift. Hon skulle berätta lite om en bok som jag skulle göra en framsida till. Detta skrev hon:


"ok, det ska vara ett omslag till en bok för barn men den ska se ut på ett sånt sätt så att vuxna ska tycka on den med.... boken handlar om..... hmmmm..... en liten pojke som går ensam till nordpolen för att hitta tomten så att han kan få sin önskning uppfylld.... han vill ha en........ hmmmm kamel som får plats i hans hand? eller? äh?"

image631

Kommentarer
Postat av: Tove

Nu måste jag väl skriva den där boken också eftersom den redan har en framsida :/

2007-12-10 @ 22:21:05
Postat av: Johan

japp :
ja menar annars kommer kamelen att användas som buss i tälje :P

2007-12-10 @ 22:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0