Vaken

Igår natt somnade väl jag typ... 00 kanske! Sedan skulle Fie (dansk plastkusin) och Line (plastsyster) åka till flygplatsen och flyga mot Sthlm imorse så då tänkte jag att jag kunde gå upp samtidigt för att säga hejdå och så. Så runt 06:15 tror jag att jag gick upp och åt frukost och så. Nu när klockan är 08:16 så har jag hunnit sätta mig vid datorn, loggat in på min mail och öppnad dokumentet "Lab 3, fosforylering". Jag öppnade, tittade, fick lite huvudvärk och loggade in på bloggen. Så långt kom jag... eeh... Nu ska jag nog in på bilddagboken och sedan in på sthlms studentbostäder... sedan tittar jag nog en gg till på worddokumentet och stänger ner det och käkar belgisk choklad framför tvn... eggi sheggi dre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0