Det är detta inlägg...

... som jag undrar över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne snare, shit helvete !!! fan va coolt!! =D

2007-jul-19 @ 17:07


Jag funderade på att det var Helena efter hennes mamma hade handlat hos mig och sagt att Helena (som är i Australien) hade sagt till henne att jag hade klippt mig kortkort. Jag har inte pratat med henne om min frisyr och blev därför överraskad över att hon visste om det - detta eftersom jag inte trodde att hon läste min blogg. Jag hade tydligen fel. Iaf trodde Johan väldigt övertygat att det var Helena som hade skrivet. Han sökte på IP-adressen och kom fram till att det var från Ausse. Det finns då bara två alternativ. Jenny eller Helena? Johan kom då fram till att Jenny skriver :D och inte =D. Så där löstes det... tror jag!

Här kommer en rolig liten "artikel":

'Paus drar sig inte för att tjuvlyssna på andras samtal. På bussen, på krogtoan, på fiket eller i mataffärskön - var som helst, när som helst kan vi dyka upp med öron stora som tefat.
Det är eftermiddag och på ett fik i Södertälje sitter två, till synes oskyldiga, tjejer och dricker varsin latte, samtidigt som de har spanskaböckerna i högsta hugg.

A: - Jag kommer inte klara något på provet!
B: - Jodå, de kommer att gå jättebra...
(A bläddrar i boken, och letar fram gloslistan:
A: - Men jag kan ju inte ens hälften av de här!)
B: - Jo, kom igen, vi tar ett ord som el banco, vad betyder det?
(A tänker lite och utbrister sedan:)
A: - Bänk!
B: - Mjo... det var ju rätt men det kan också betyda bank.
A: - Vadå?
B: - Ju du vet en sån som man rånar!
A: - Aha, just det. Okej, då vet jag.'

Artikeln är några år gammal. Jag hittade den iaf för några år sedan och visade den för mamma. Hon skrattade jättemycket och så har hon rivit ut den och sparat den. Nu städade hon den och hittade den!

Nu ska jag gå och sova! Jobbar imorgon. KRAMAR!!! Älskar er, ni vet vilka ni är... hoppas jag! =D

Kommentarer
Postat av: Johan

VÅGA DÖDA CAPS LOCK NU!

2007-07-23 @ 16:13:31
Postat av: @nn@

Hehe, jo jag fick mej ett gott skratt jag med :). Sov så gott natti :)

2007-07-23 @ 21:52:07
Postat av: Katinka

Nä alltså jag hade inte i caps lock. Jag skrev helt normalt bara det att blogg.se är lite cp!

2007-07-24 @ 00:31:13
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0