Om mig?

Igår skrev jag i Alex Schulmans blogg. Frågade en normal fråga. Undrade över hur i all världen han hade så mycket tid över till att skriva i sin blogg. Jag vet att han är nån slags mediaprofil på olika sätt och att han jobbar på aftonbladet + har jobbat på expressen men inte mycket mer! Här kommer då citaten:

"Kommentar från Katinka (svar):

Du! Jag är väldigt nyfiken. Idag är det måndag! du har skrivit - vad kan det vara - typ 6 inlägg på din blogg redan, och klockan är vara 12:41!

Vad GÖR du? Hur mycket fritid har du egentligen???

Är nyfiken på ett svar!

Olämpligt? Tipsa moderator!Skrivet 2 juli 2007, klockan 12:43"


Sedan fick jag är kommentar från en annan bloggläsare. Denna var ytters nedlåtande!!!:


"Kommentar från Grisen (svar):

Söt Katinka är! Vet du vad Alex jobbar som Katinka? "hur mycket fritid har du egentligen".. sött!

Olämpligt? Tipsa moderator!Skrivet 2 juli 2007, klockan 13:07"


VA? Liksom. Aja, ursäkta om jag låter hjärndöd. Jag letar vidare om Schulman mot all förmodan har svarat:


"Kommentar från Kristian (svar):

Katinka e värdens bästa syrra!! /Kristian"


Ööh... jag tänker djupt bak i vrårna av det som kallas... hjärna va!? Kan han mena inlägget om Jannike när hon ville flytta ut mina leksaker till ma's och pa's rum? Vet ej! Iaf, sedan:


"Kommentar från Kristian (svar):

Katinka e världens bästa syrra!! /Kristian

Olämpligt? Tipsa moderator!Skrivet 2 juli 2007, klockan 14:20"

Öööh... nähä. Inget svar. Man har väl inte tid me sånt om man får 2000 kommentarer om dagen!

Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0