FYYYYYFAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!

Alltså ärligt. Kan inte nån bara komma och bjuda in mig till värsta stora superfesten full med underbara underbara UNDERBARA människor som bara är helt underbara. Jag vill bara ge er alla värsta kramen och pussa på er tills ni ramlar omkull. På det här humöret vill jag vara varje dag. Jag vill bara träffa massa människor och bara säga hur underbara de är!!!



Mamma
Pappa
Mostrar
Fastrar
Morbröder
Farbröder
Farföräldrar
Morföräldrar
Kusiner: Yrsa, Disa, Jolina, Matilda, Magda, Ella och Nora (tjejgänget på mammas sida) och så alla på pappas sida med
Syskon
Erik
Janette
Jenny
Micke
Helena
Johan
David
Emma
Åsa
Tommy
Robin
Elin
Anna
Malin
Tobbe
Patrick
Lone
Peter
Caroline
Niklas
Jessica
Helene
Andreas
Och alla mina kompisars familjer och släktingar vilka det än må vara........... OSV
......
Har glömt tusen och åter tusen men ville bara uppmärksamma de som poppade upp i huvudet. Bara alla som jag känner är så bra. Tack för att alla finns!!!!!!! Tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Älskar er och förlåt om jag är dålig på att visa det! Tänk vilken tur jag har som är omgiven av så fantastiska människor. De som jag har glömt har jag inte glömt för att jag har GLÖMT dem... ni finns här också... ALLTID!!


PUSSPUSSPUSSSSSSSSSSSS!!!!



ps: kan vara påverkad av glass just nu: ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alskar dig ocksa o saknar dig massor! Ska bli sa roligt o komma hem :D Hoppas att du mar bra (fast det tror jag att du gor :) Pratar med dig just nu hahah)! Massa Pussar o Kramar!

2007-06-13 @ 09:09:57
Postat av: Yrsa

värdens bästa katinka <3

2007-06-14 @ 21:00:31
URL: http://ycha.blogg.se
Postat av: Katinka

Yrsa... du vet att du är min superkusse! =D

2007-06-15 @ 10:08:50
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0