Instängd

Kom hem vid 1100 och så var bara underlåset låst. Hmm... jag kollade runt lite... ingen hemma. Ringde mamma. Var målaren som hade gått på lunch troligtvis och inte låst överlåset. Jag duschade och gjorde mig iordning... bytte kläder! Sedan plingade det på och det var två snubbar med köksluckor som ska sättas in. De får kila in i köket och så sätter jag mig vid datorn. Jag funderar på hur länge de ska vara här eftersom jag hade tänkt gå ut. Jag misstänkte nämligen att de inte hade nycklar eftersom målaren har dem och jag tror vi bara har ett set extranycklar hit. Sedan säger de att luckorna inte passar och frågar om jag har numret till Paul Estelle. "Vem fan är Paul Estelle" tänker jag och säger "Nä." Sedan går jag och kollar upp numret på hitta.se. Ger det till honom och han säger "Det gick fort... hightech!" Haha... iaf så ska Paul komma om typ 10 minuter. Får se hur länge han ska stanna kvar. Vill ju ut... tror det ska bli molnigt i eftermiddag. Vill njuta av blå himmel så mycket det går. 

                                         <----- FIN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0