Öh... HAHA!

Jag har precis, bland alla lappar, hittat världens skönaste kommentar från en viss 5årig tjej!



(början)

1989

December 

26: Klockan är 20:30 på kvällen annandag jul. Mamma och pappa sitter i soffan i vardagsrummet och tittar på TV. Jannike och Katinka ligger i sina sängar för att sova. Plötsligt kommer Jannike bestämt uppknallande, gnuggar sig sömnigt i ögonen och näsan. 'Pappa, jag ska förklara en sak för dig.' och så berättar hon om en lösning som hon har funderat ut alldeles själv i sängen. Katinkas leksaker ska vi flytta ut i mammas och pappas rum så att Jannike får barnkammaren för sig själv. Om Katinka vill leka får hon gå in i mammas och pappas rum. Men om leksakerna inte får plats så kan vi ju lägga några i köket eller i vardagsrummet.

(slut)


Älskar dig systra mi.

image109
Ja, jag rumpar i princip min syster i ansiktet. Ja, det ser ut som om hon helst vill vara någon annanstans. Ja, det var den enda bilden jag kunde hitta på min syster från rätt tidsperiod i mitt album................. och nej, ingen censur här inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0