Lycklig och kär i livet!

Jag fick en kommentar av David att jag bara skrev massa jobbiga inlägg och att han blev orolig för mig. Då tänkte jag bara ställa rätta på saker och ting. Trots att det händer jättetråkiga saker runt omkring mig just nu; kompisar som mår dåligt både fysiskt och psykiskt och en omkommen faster och en ledsen pappa (dessa är SJÄLVKLART de värsta sakerna); sedan tentaperiod och grav förkylning. Trots allt detta så mår jag bättre med mig själv och mitt liv än jag tror att jag NÅGONSIN har gjort förut. Jag har fantastiska kompisar (både gamla och nya) och jag känner mig själväkrare och mer mig själv än någonsin!!

Jag har fullt upp med både "bu och bä" och trivs jättebra med mitt liv! Älskar er alla!!!

(ps: inte jag som gör kaninöronen, det är Jwan)

image583

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0