Dubbelshit!

Okej... när jag skulle på bussen från Södertälje station idag så upptäckte jag att den lilla röda plastfickan var tom... du vet, den där som det svindyra halvårstäckande studentkortet från SL ska ligga i. Jag sprang runt och letade ett tag och sedan gav jag upp och gick hem. Vägen hem som egentligen skulle tagit 30 minuter tog ungefär 40 minuter pga ren och skär irritation!!

Sedan har jag setat hela resterande dagen och skrivit labbrapporten. Det är den sjukaste rapporten jag någonsin har skrivit. Den blev 8 sidor och består nästan BARA av formler och reaktioner. Ehsan kommer kasta upp sin frukost när han får se storleken på word-dokumentet (1400 kB). Sedan kommer han kasta upp middagen från dagen innan när han ser allt som han måste stryka under med den lilla röda pennan. Den blir "kul" att rätta!!??

Nu ska jag nog börja på den andra labben om korrosion.

Sedan är det bara att börja plugga till tentan nästa vecka... herregud!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0