SSK... I hate you

Alltså... sedan flera år tillbaka har jag varit en ssk supporter. Har till och med en jättefin ssk-halsduk. Allt detta vändes upp och ned ikväll. Visst det går uset för ssk just nu... too bad. Men Johan håller typ på att gå under och pratar om att det inte är många steg från självmordsstadiet. Han är så JÄVLA deprimerande när han är deppig. Alltså jag blir bara så arg! Så nu... har Johan konverterat mig. Som nybliven SSK-ateist ska jag sprida min ilska. Här är konversationsloggen:

"Johan får mig att hata SSK säger (23:05):
alltså du kan verkligen få mig att bli sur johan!

Berglund säger (23:05):
inte meningen

Johan får mig att hata SSK säger (23:06):
vet du vad jag vill göra med ssk just nu... själva konceptet ssk?

Berglund säger (23:06):
nej. kissa på?

Johan får mig att hata SSK säger (23:07):
jag vill ta det och hälla olja på det... tända eld och släcka... se hur det mår... se till att de lever, ge det konstgjort andnig om det behövs så att det är vaket. skära av det små lemmar och låta en råtta gnaga på det framför ssk

Berglund säger (23:07):
hahahahhaa

Johan får mig att hata SSK säger (23:07):
sy tillbaka de gnagda lemmarna på ssk

Berglund säger (23:08):
nu tänker du på spindlar hör jag

Johan får mig att hata SSK säger (23:08):
dra naglarna mot skrovliga tallrikar och se det vagga fram och tillbaka. skratta åt det och spruta kattkiss i ansiktet på det medan det skriker och vansinnesgråter medan jag hånar det

Johan får mig att hata SSK säger (23:09):
härma det och övergå till vansinnesskratt

Johan får mig att hata SSK säger (23:10):
sedan ska jag hyvla sönder det tills det inte finns nåt kvar... börja med alla onödiga kroppsdelar så att det lever och ser sig själv dö

Berglund säger (23:10):
du tycker inte att du är lite väl elak nu?

Johan får mig att hata SSK säger (23:10):
nä, fan , du har fått mig att hata ssk. grattis!"

Nu låter jag kanske mentalt störd... men såhär kan Johan få mig att må!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0