Studiecirkel

ÅH! Vilken katastrof studiecirkeln blev!!!! Mickan och Tove kom kvart över tolv till Södertälje station. Vi åkte hem till mig men fastnade i lekparken i typ en timme (bilder kommer upp på facebook inom en snar framtid). Sedan åt vi tonfisksallad och satte oss och pluggade... vi hann med 1a-c innan jocke smsade om att han var på väg. "Är det SL?" frågade han... som om Södertälje är långt ut åt helvete... HAHAHA! =D Vi hämtade honom i Brunnsängs centrum. Sedan "pluggade" vi lite mer. Okej, i början kan man säga att vi gjorde det... men sedan blev Tove trött och blev lektionsTove, det hela spårade ut när alla bara började gnälla! Vid typ 18 gjorde vi middag: vegetariska vårrullar med ris och sötsur sås. Efter det gick allt bara uför och runt 23 åkte Tove hem. Runt 03 bestämde vi att vi skulle sova. Jocke sov i soffan (först fick han låna en rosa tandborste). Jag och Mickan sov skavfötters (jag orkade inte gå ner i källaren och hämta den äckliga madrassen). Vi kom väl överens om att vi skulle sluta prata runt 04:30 ungefär. Sedan gick jag upp typ 9 eller nåt och gjorde iordning lite... blev rätt stökigt!!! Någon gång tidig eftermiddag åkte Jocke och Mickan hem (efter att Jocke hade lånat en rosa barnhandduk, hahahha). Sedan dess har jag pluggat... och pluggat... och pluggat! DET ÄR HEMSKT!!!

KRAM PUSS!!!

image485

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0