Gasquen

Ja, just den ja...!

Oj, oj, oj, oj, oj, oj

image306

Party sexy party people... (8)

Blä, frukosten smakar inget! Kom hem kl 06 imorse. Jag och Mikaela vimsade runt i Flemingsberg för vi hade gått på fel buss. Sedan satt hon och frös med mig i Tullinge medan jag väntade på min buss... gullunge! Men alltså.... gasquen. Jo jag tackar jag! ÅÅÅÅH.... så vann jag liksom en kryssning... och så VÄRLDENS hetaste T-shirt. Och så fick jag ju pussa på plastgrodan och det var ju mysigt. Vafan min nuttiskompis som inte ville.... hon är fortfarande yngel! Iofs när man tänker att Anders faktiskt har hånglat upp den där fugly grodan nåt år... det får en att börja tveka...! HAHA!

Och båttypen var inte så hemskt mot varken Mikaela eller Tove! Han har gått vidare till andra betesmarker. Inga kommentarer om varken hjärtformade- eller rutiga knappar. Icke sa Nicke. Undrar om jag fortfarande är full.... ÅH! Min underbara söta donken-flaska står på nattygsbordet som sig en äkta alkoholist bör. Den där meningen blev skum. Nä, jag är nog inte full... jag är nog bara trött och behöver ett glas vatten. Den som förstod den här texten... duktigt! Den som inte gjorde det.... synd för dig... du var inte med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0