HAHAHAH!

Vad pinsamt... Ehsan måste tro att jag är efterbliven. Detta är mail till honom under eftermiddagen, från mig:

16:58
Ärende:
"Jonbytare" och "gravimetrisk bestämning av nickel"

Här kommer de båda! Jag hoppas det inte har smugit sig in några
slarvfel nu!!

//Katinka

(antal bifogade filer: 0 st)

17:01
Ärende: OJ!
Bifogade filer:
Gravimetrisk bestämning av nickel.doc (131 kB)
 
Jonbytare.doc (73 kB)
 

Jag gjorde visst en Mikaela!!

17:43
Ärende: Läs detta först

Hej!

Du, förlåt att jag krånglar. Jag vet inte hur kinkigt det är med datum men jag märkte att jag inte hade ordnat datumen ordentligt på rapporterna!! Iaf, ska det förstås stå att inlämningsdagen på båda rapporterna är 18 september!!

//Katinka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0