HEEJ!

Nu sitter jag för första gången vid skolans datorer! Nu undrar Tove om jag skriver inlägg nu. "Aah" sa jag! "Aah" sa Tove!
"Oh, porrig bild" sa Tove. "Mm" sa Kristin.
"Sexattacken! Aja, det kanske var därför...!?"

TOVE:
"Ball hatt, kommer du ha plommonstop i höst. Ajust det, det är typ mode nu!"
"Jag ska hålla käften!"
"Hahaha..."
"Tihihahaha"
*Tyst skrattade*
"Ehehehe"
"Höhö... eheehehe"
"... öhö..."
"Åh, den här labben kommer gå åt helvete. Vi är för djävla flummiga Katinka!"
"h... (något ohörbart)"
"Sctrrhhh"
"Hahaha...."
"Vi måste typ gå snart, det är tio minuter till labben"
"Du måste skriva vad du säger också, jag sitter här och kör monolog typ!"
"Jag sa kör"


THE END... a love story...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0