Nejmen vet ni vad!?

NU är det helg. Hurra!! Imorgon blir det inflyttningsfest... köpte *bliiip* till Malin och Tobbe! Jag vill ut och "röja", men det ska jag inte. Jag ska sitta här med jonbytarlabben. Jag är så himla sugig också att jag inte kommer på hur jag ska räkna på det. Var kul att träffa Helena igen! Trots att vi båda kände oss helt manglade. Jag; efter alla fester och skolan, hon; efter Australien... eller det är i alla fall något som hon planerar att skylla på veckorna framöver.

Jag har ätit MASSA mat... men vill baaara ha mer. Jag måste skärpa mig innan jag ser ut som "jag vet inte vad".

Stryk hårt nu allihopa och ha en skön helg. Detta speciellt till mina kära klasskompisar som troligtvis har slitit lika hårt som jag. Nu har vi det bara roligt, okej!?

Pussar och kramar // Er Tinka!

Have some fun!

image308

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0