Bleach = nazi?

107 avsnitt sedda!
image805
Det är ju sådär lite grymt bra... om man står ut med tecknat och överdrivna japanska manga-uttryck förstås! Men en sak stör mig som jag upptäckte igår!
image804
Kolla in handtaget på hans svärd på bilden ovan... är det bara jag eller...? Visst kan man tro att det är ett sammanträffande. Men i de senaste avsnitten så handlar det om en "ras" som kallas Bounto. När de utför sina riter snackar de tyska. Jag är nästintill säker på att allt bara är sammanträffanden... men... aah...

Kommentarer
Postat av: Crull

pssst http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika :P
plus att alla Bounto avsnitt ej är skrivna av serietecknarn ._. och jag som inte ens tittar på detta
försvarar D:

2008-04-06 @ 21:31:31
Postat av: frida

hahahaha! Är det en serie?? Det såg ju sådär lagom skoj ut... fast jag ska väl inte säga något.. har suttit klistrade framför datorn hela kvällen och tittat på "ont tree hill" (liiite pinsamt att erkänna det faktiskt! haha)

2008-04-07 @ 01:05:03
URL: http://fridafunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0