Böcker

Måste försöka sälja min kurslitteratur nu snart. Men finns typ inte info om alla böcker på internet... eller jag hittar det iaf inte. Så jag vet inte hur jag ska prissätta! Kanske kan dra förbi universitetet idag med David när vi drar till Sthlm! Får se! Nu ska jag iaf gå på toa och göra mig iordning. Jag låg kvar länge i sängen idag ^^ Åt frukost kl 10:30 och sedan dess har jag vara varit kvar i sängen och pratat i telefon och tittat på serier på datorn! Men nu ska jag upp
Så jag är klar att åka 15:15!

PLUUUUULLLSSSELIPUSS!!!

PS: Kände mig heltjock i skallen när jag vaknade imorse så jag drog - appearently - inte till twistergrejset imorse! Info till Tove alltså!

Mer spam:

Här följer de första rocklåtarna som jag någonsin tyckte om (vad jag minns). Kom ihåg att jag tyckte att sångaren i Queens of the stone age var het! (nu fick man inte lägga upp videon =((( men jag lägger upp liveversionen)

Queens of the stone age - No one knows



Soundgarden - Black hole sun (när jag var liten satt jag alltid och väntade på scenen med tanten med äppstift runt munnen där hennes läppar och ögon smetades ut i slutet... el crescendo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0