Bruxanvisningen

Nu är det på allvar! Bruxanvisningen är en viktig atteralj som bör finnas i var respektingivande Stockholm(området)ares hem! Inte nog med att du i denna underbara tidnings frånvaro sänker Stockholms studenters moral och kämparglöd... du går även miste om att bidra till den största händelsen i Stockholm på en hel TREÅRSPERIOD. Se till att DU blir ägare av denna magnifika tidning så att DU inte blir den som missar den väldigt viktiga informationen om Quarnevalens alla vinklar och vrår. Dessutom finns det i bruxanvisningen mängder med ovärderbara humoristiska serier och bilder som generöst har arbetats fram av vår framtida tecknarelit. Kontakta mig omedelbart när du ser detta och BE för att jag har kvar en bruxanvisning till just DIG!

PS: Specialmeddelande till Helena! Det om öltälten stämde inte... bara för oss byggare. Quarneval
image826

Kommentarer
Postat av: Anonym

katinka! låter ju som jag e värsta alkisen ju! haha

2008-04-11 @ 20:28:27
Postat av: Katinka

HAHAHAHA... neee... det är bara du och jag som fattar vad jag menar! ;)

2008-04-11 @ 21:07:10
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0