Djupa tankar

Mitt liv är bra, väldigt bra! Jag menar, i grund och botten så bryr jag mig inte ett skit om pengar om man ställer ekonomi bredvid vänskap. Jag har liksom FANTASTISKA människor runtom mig!!! Jag har nära vänner, familj och bekanta (viktiga även de). Jag har liksom världens bästa liv i princip. Min stora sorg är när mina vänner mår dåligt... för varje person som inte mår riktigt bra knyts en ny knut i bröstet på mig! Just för tillfället är det ganska många knutar härinne. Även människor som det kanske inte funkar att hålla kontakten med som jag kanske egentligen borde släppa taget om finns här inne... gnager. Jag måste lära mig att släppa!! Jag måste lära mig att göra nåt åt det när jag känner att det inte funkar... även om den andra inte inser det. Vissa går det bara inte att vara bara bekant med!

Iaf! Jag vill bara säga att jag älskar er! Jättemycket! Mina vänner, min familj... och mina bekanta!! ^^

Kommentarer
Postat av: Johan

får vara först å ta åt mig äran här :)
vi älskar dig oxå! :D

2008-04-30 @ 10:40:23
Postat av: Tove

Tja jag kanske inte är först men jag håller med föregående talare :P

2008-04-30 @ 11:13:13
URL: http://tobame.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0