Dröm på dröm

Det här är lite kul! Jag gick upp 8 imorse! Jag åt gröt och pratade med mamma lite. Sedan kollade jag två avsnitt av bleach och somnade. Jag satte alarm på kl 10. Nu för ett par minuter sedan började jag drömma att jag var ute här utanför lägenheten. Jag ser en ung kvinna som går nerför en asfaltsbacke med sin hund. Hon börjar till synes att leka och springer med hunden. Plötsligt snubblar hon på sitt långa hår och gör en volt i luften och ramlar framlänges på näsan! Jag ropar på henne och frågar om hon vill ha hjälp. Hon skyndar sig upp på fötter och springer upp för en gräsbacke. Jag ropar på henne flera ggr men hon skyndar sig bort. Jag säger "otacksamma surkärring" för mig själv... sedan vaknade jag hastigt av att min mobil ringer. Jag kände inte igen numret. Det var en kvinna som ringde från eBussines... jag ska på arbetsintervju nästa måndag!! ^^ Yeah!!
image778

Kommentarer
Postat av: Anonym

En till?! :D
Vad roligt :D Håller tummarna lite mer då!

2008-04-01 @ 21:01:24
Postat av: Parre

Ojoj, vad trevligt.. hoppas det går vägen så vi kan dra ut på shopping snart!:)

2008-04-01 @ 22:58:00
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0