Förbannelse

Jag skulle ringa tillbaka till i princip alla ICA-affärer jag ringde igår. Jag satte mig flitigt och lydigt ned vid datorn. Klickade upp alla telefonnummer som jag hade skrivit ner, alla personer som jag hade blivit tillsagd att fråga om och alla tider då jag kunde - eller inte kunde ringa. Första numret: upptaget. Andra numret: upptaget innan jag slagit klart. Konstigt... Ringde andra numret igen. upptaget. Tredje och fjärde numret: upptagna. Första numret igen: upptaget. Hmm, börjar kännas lite otroligt. Min mobil (ligger oanvänd på sängen): upptaget!!! Men vad fan???? Ringer några nummer och får upptaget på alla. Min mobil igen: upptaget. Jag duschar och borstar tänderna. Ringer lite: upptaget... många innan jag ens hunnit slagit klart numret! Vad är det för fel på vårat telefonabonemang? Det är inte telefonen för jag provade och ringa med alla tre vi har hemma. Aja, det var ju kul. Det som tar så mycket viljestyrka av mig att ta tag i sånt här... kommer bli emotionellt utmattad varenda dag ju!! Aja, får försöka imorgon... ska snart iväg på arbetsintervju i det blöta blå!

image807

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips: det går även att ringa från mobilen.

2008-04-07 @ 18:00:24
Postat av: Jenny

Ååå fy :( :( Ge inte upp gumman, det är inte lätt, det tar på krafterna :s Lycka till på intervjun. Puss!

2008-04-07 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0