Gammal fyllelogg

Fyllekväll! Nov 2007, Johan berättade för mig i lördags kväll, själv minns jag inte - och skäms för - händelsen:

Jag, Johan och Helene sitter på nattbussen hem. Precis gått på... den har inte börjat åka ännu.
Tjejen framför (30-35 år ca) börjar äta en banan.
"Åh, vad det luktar banan! Vad gott det vore med banan!" säger jag högljutt och menande!
Jag sa det så uttrycksfullt så att tjejen sa: "Du kan få min banan, den var inte så god!"
Katinka: "Åh, tack snälla!"
Jag var alldeles överväldigad och tog bananen och åt... av en främling, på nattbussen.
Helene och Johan garvade mycket!!

image780

Kommentarer
Postat av: Carina Bergs polare..

Men kom igen Carina! För fan..

2008-04-02 @ 14:58:56
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0