JAAAAAA!!!

Nu ska ni få att läsa!!!!!

Mitt och Johans kollage, är de lika? Jag tyckte Gary och Johan tyckte Gunde:
image775
Förslag till insparquesmärke 2008:
image776

Uppgift, Gamla stan under vatten:
image777
Nu är havregrynen slut men jag hade gamla "MåBra"-havregryn från ica. De smakar mycket annorlunda!!! Lite som man tänker sig att dammtussar kan smaka... fast liksom gott ändå!

Tänkte tacka David för att han är en sån bra vän också ^^

På onsdag ska jag på arbetsintervju på en cateringfirma... håll tummarna!!! =DDDDDDDDDDD

Det blev inte så långt! Jag som har haft så mycket att säga de här dagarna då bloggen legat nere. Aja, snabb och underbar är bloggen nu iaf! ^^

Massa pussar!!! (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MO catering?

2008-04-01 @ 13:03:18
Postat av: JennyPennyPäron....

JAG HÅLLER TUMMARNA!!!!

2008-04-01 @ 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0