Klä på sig...

... nya, gamla kläder. Idag blev jag förälskad i second hand! Har alltid tyckt att det är så äckligt!!! MEN... idag (pengalös som jag är) var jag tvungen att hitta svarta byxor till jobbet på onsdag! Skor behövde jag också... men jag hade tänkt använda jätteobekväma skor som jag redan har så att jag slapp köpa nya... tills jag får pengar liksom! MEEEEN, i första affären var det omöjligt att hitta kostymbyxor... FAST jag hittade ett par skor - som passade PERFEKT - som bara kostade 45 kr :| I nästa affär hittade jag ett par byxor som satt så bra som man kan vänta sig i en second hand-butik... men trodde jag aldrig skulle hitta byxor i MIN LÄNGD!!! 80 kr... som hittat! ^^ Webcamade några kort som jag lägger här nedan!

image863image864image865image866

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0