Kris kris kris

Det är nog ingen som vet vilken panik jag kan ha över mitt hår!! Nu är det kort men ändå inte snyggt kort så man kan göra någon frisyr med det!!! Man skulle kanske vara kille på 60-talet!
image799
Iaf... fyfan... dessutom, DESSUTOM har jag en intressant utväxt!! Ni mer rutinerade tinkalinka-blogg-läsare vet att jag är luspank och häromdagen åt jag - för att dryga ut mattillgången - potatis som hade legat så länge i kylskåpet att den hade blivit alldeles mjuk... några vad gröna (giftiga). Iaf så färgade jag håret innan jag började på SU. Mörkbrunt skulle det vara, jag hade med bild och allt. Det blev typ... svart. Jag är en sån som aldrig klagar ang. felaktiga saker och gick med på det när frisören sa att det var brunt. Nästa gg jag kom tillbaka och skulle färga utväxten frågade samma frisör: "är det svart?". Då blev jag förbannad men sa inget. För några månader sedan färgade jag utväxten igen, fast hos en annan frisör. Jag sa att jag ville färga utväxten "mörkbrun!!!" och frisören valde en färg som låg mitt emellan mitt egna blonda hår och den fula svarta färgen. Nu har det växt ut ännu mera. Nu är det alltså en "perfekt" fadning från svart till blond. Fixar jag håret på fel sätt kan det se ut som att jag är flintskallig!!!

LÄNGTAR!!!
image800
USCH FY!! Måste göra ett tillägg!!! Ät inte ditt eget hår! Det finns ju tjejer som äter sitt eget hår istället för att äta mat för att gå ner i vikt. En 18-årig tjej åt sitt hår och började få magsmärtor. Detta hittade de i hennes mage!! Den vägde 4.54 kg!!
image801

Kommentarer
Postat av: Jocke

Men då gick hon ju ner 4,54kg ju =)
Det funkade alltså =P

2008-04-05 @ 17:32:17
URL: http://oachim.blogg.se
Postat av: Tove

Blä... finns tjejer som har lite extra krydda till håret, de äter toapapper också.

2008-04-05 @ 18:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0