Rough day

NU är jag TRÖTT!!! Drog hemifrån 12:20 i eftermiddags och kom hem ca 21 ikväll. Först var jag hos ibussines på arbetsintervju. Värsta seriösa lokalerna... Men riktigt sugigt arbete!!! Visst, 17000 i månaden fs!!! Men ändå. Arbetsuppgifter: ta bort häftklammer från dokument, sortera i två olika högar, låta maskin markera förbestämda stycken åt kunden, kontrollera att allt blivit markerat. Detta skall göras på MINST 1000 dokument om dagen. Man kan jobba allt från 7-8 på morgonen till 15:30-18:30 på kvällen!! :| MED OVANSTÅENDE!!! :| :| :|

Hoppas nästan att de inte ringer!!!

Efter det fikade jag med Helena och följde med henne och kollade på lägenheter i Sthlm. Nu blir det Kungsholmen from sista maj för Helena! ^^

Nu ska jag kolla vidare på TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0