Universitetetsdröm

Dröm: Det var i labbsalen på biokemin (med de två störda lab-asse-bitcharna). Konrad beter sig konstigt och försöker till slut mörda mig. Folk i klassen (minns inte vilka) försöker stoppa honom och snart kommer det in poliser i salen. Konrad stretar emot och skrattar galet. De för ut honom. Nästa dag är vi på nåt - för mig - välkänt ställe som inte har med universitetet att göra, kommer inte ihåg var det var dock. Det kan ha varit någon slags byggnad där man kan vara på läger eller nåt. Jag satt på en stenstod som sprang ut ur väggen. Bea - som för den delen hade sett vad som hände på labben - kommer fram till mig och säger nåt. Jag säger nåt om att jag är ledsen över att jag gjorde så att Konrad hamnade i fängelse (det var som att han hade dött eller nåt). Bea börjar gråta jättemycket och jag börjar också gråta jättemycket för att det är så hemskt. Och vi står där och gråter och håller om varandra. Verkligen GRÅTER!!! Sedan ringde min mobil och jag vaknade... vad kan den drömmen ha betytt?

Är säker på att jag drömde om biokemi-salen pga att Magnus snackade om ena labb-assen igår!

image869
Ja, jag vet. Hemsk frisyr... what are you gonna' do about it?

Kommentarer
Postat av: Magnus

haha Ska säga det till Marie att hon är känd som Labbass Bitch #1 eller #2 :P

2008-04-22 @ 16:51:27
URL: http://Jag.skriver.fan.inte.blogg.se
Postat av: Beatrice

hahaha det är så kul ^__^

2008-04-23 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0