Dagens

Dagens söndagskvällspanik: Var ska jag plugga 2009???
Dagens nej: Ska inte hetsäta
Dagens äckeltråkiga: Att behöva vänta till imorgon bitti för att äta frukost
Dagens "vill ha": Jordnötterna i fikarummet (rörde inte... stolt!)
Dagens "behöver just nu": Massa material för att måla Måla MÅLA MÅÅÅÅLA!!!
Dagens "jag är rätt duktig ändå": Jag är helt grym på mitt jobb ^_^
Dagens psykade: Salvador Dalí's självbiografi! Läs den. Han är störd i huvude... eller var det iaf! Orka igenom de ca 20 första sidorna. Efter det kommer du vilja läsa vidare!
Dagens nytta med nöje: Gick - som vanligt - kvällspromenad hem från bussen efter jobbet vid 22tiden
Dagens "ute-sak": Att förklara varför man inte vill ha kvittot. Säg NEJ bara!!!
Dagens bra på OS: Såg lite imorse... kom inte ihåg vad... det var säkert bra... det får vara dagens bra
Dagens väder: Grått...
Dagens "var vill jag vara en söndagskväll": I en egen lägenhet med en kompis i MIN soffa tittandes på en film drickandes vin och ätandes kex. Nästan allt detta får jag på fredag... utan lägenheten förstås!
Dagens duktiga unge: En liten unge som hjälpte sin mamma packa på ICA. Hahahaha, tog jag det lite för bokstavligt?
Dagens "svar på fråga": Jag har fått frågan om vem som har gjort min header. Det är jag, säger jag då ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0