Hetsätning till tusen

Jag har stått emot att äta nå mer efter middagen i typ två timmar nu! Håll tummarna för mig! Börjar jag så slutar jag inte föränn det är för sent! Det känns lovande... men jag kan aldrig lita på mig själv, jag är oförutsägbar och svag!

SJUKT sammanträffande!!! Precis när jag hade skrivit klart sa mamma att en författare hon har kontakt med på myspace berättade för henne idag att hon har ätstörningar!! Efter det frågade hon om jag hade ätit middag. "Ja" sa jag. "Vad åt du då?" sa hon. "Havremjölk (laktosfritt) med müsli, russin och frön och sån't" sa jag. "Har du ätit nåt ordentligt då?" frågade hon. Irritationen stiger. "Jaa!". Mamma skrattade falskt och smått besvärat eftersom hon VET att jag irriterar mig på den frågan... som för att låtsas som att hon inte menade någonting med frågan. Undrar om mamma tror att jag har en ätstörning! Hon kanske känner igen mitt beteende från när Jannike hade anorexia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0