Mobilbilder från juli KREEEJSI ;)


En dag i juli satt jag och åt gratis jorgubbar på lunchen på jobbet. Jag satt vid bordet...


... och kastade snopparna (ja, det heter så. De små gröna mojerna som sitter på jordgubbarna... man skulle kunna säga gubbsnoppar! HAHA ^_^) i diskhon tvärsöver rummet. Jag kastar en snopp som - till synes - försvinner på diskbänken. Jag går fram och kollar. Där... BAKOM diskmedlet i en kopp...

... DÄR satte jag den!!! SKICKLIGT!! =D

En annan - eller samma - rast såg jag denna revolutionerande upplysningen i tidningen.

Jag blev alldeles chockad.

Sedan hittade jag en gubbe med konstiga ögonbryn i tidningen också!

Ser ut son ett par brända potatisklyftor med en välansad bikinilinje i mitten. Ser du, Helena? Ser du vad han heter. Han har flyttat ut frånunder din säng!

Sedan satt jag en dag och solade och läste lite... då hittade jag ett par saker vid ett träd

De smakade skojigt att tugga på... det är väl det gummi är till för... att tugga på!?


Då för tiden fanns det något som kallades för vackert väder. Det var tydligen någonting underbart har jag hört på ryktesvägar.


En dag på jobbet fick jag ytterligare bevis på att jag är synsk. Det var detta som jag hade bestämt mig för att min nya riktlinje skulle vara ett bra tag tidigare!


Sedan en kväll ville alla sova:


Alla, förutom Patrick... och igelkotten!


Jag och Thessan var ute och stalkade en älg... den sprang och vi satt på en äng! Vi delade på mina flipflops:



Olika hjärtliknande formationer hos Micke


Charmig bild på Micke


Hushållerskan Tommy - som alltid - igång med att städa hos Micke. Denna gång inför Mickes flytt till Helsingborg


Sorgsen Katinka... fast hon ser mest förbannad ut :S... kanske trött...?


Ett nödvändigt farväl till min ugg-boots (ja, jag hade sådana. Hundvalparna kallades de gärna... eller björnarna... de blev föremål för MÅNGEN kommentar)


Här bodde jag nära tre år (vardagsrum, kök, sovrum) Tog ingen bild på toaletten eller förrådet... eller hallen!



Gammal födelsedagspresent från mig till Micke. Inramat papper med Mickes illustration av tjurfäktare från sällskapsspelet pictionary.


När jag hade rullat halva - gigantiska - satsen med cokladbollar i pärlsocker orkade jag inte mer och rullade fem gigantiska bollar av resten. "Mmmm" säger Thessan.


ÄCKLIGA sniglar på Birkavägen... HAHAHAHAH, stackars Helena... både Arne och sniglar i samma inlägg. Kanske läser hon inte detta iaf!!


Isnoo good!


Tom tits - då nya - luftballong. Första gången jag ser den i luften


Soooo hot, Mr Carrey!! (tidning på jobbet)


Male camel toe (stranger on a train)... ewww HAHAHA


En cykeltur ner mot Viksberg... och en död skata vid vägkanten



Samma dag vid jobbet... är det någon invalido-psykopat som har kört över den stackars fjärilen med sin permobil?


Ännu konstigare, samma dag hittar jag en/två muterad/e champinjon/er!


Kärleksparet Markus och Micke L... en anknytning till champinjonen ovan


Hemma hos Markus finns läskiga föremål som djävulsbarn har sammanställt under mystiska djävulssammankomster... det är iaf min slutsats!!




Sedan skrattade jag mig - kl 5-7 på morgoen - till tårar i Markus soffa medan de andra sov!!! Orkar du inte läsa dig till tårar som jag gjorde - men nu på grund ab otroligt pissiga bilder - kan du scrolla ner och läsa där jag har "översatt" bilderna till klartext!




Först var mormor. Sedan kom TV:N
Erik Satin, ???

Mormor tycker inte om att jag klär mig så vuxet. Hon tycker att jag ser dum ut, men jag tycker att jag ser riktigt klok ut.
Kathinka, 7 år

Förr i tiden arbetade inte mammorna. De gick bara hemma och fick blommor som barnen plockade till dem i skogen. De var inte värda dem.
Therese, 8 år

Ibland blir jag så rädd att mina ögon står på skaft. Då blir ögonlocken korta när jag ska sova.
Ingeborg, 8 år

Jag har ärvt ögonen av min pappa och håret av min mamma. Täckjackan har jag ärvt av grannen.
Sylvia, 7 år

I en familj kan man säga precis vad man tycker utan att vara rädd för att någon annan ska tycka likadant.
Håkan, 6 år

Jag tycker om att slå min syster. Inte medvetslös, bara så att hon förstår allvaret.
Jörgen, 7 år

På väg till jobbet. Undergångssol?


Så, nu var det inga fler intressanta bilder ifrån juli på min mobil!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0