Jag vet att jag borde sova

Men nu när jag äntligen sitter vid min egen dator så måste jag göra ett riktigt inlägg ang. gårdagen. Ett snabbt ett!!!

Jag slutade 21 och var på villan 22. Jag hämtade ut 200 kr (50 kvar nu). Jag drog dit och capsade med Anna, Axel, Frida, Jocke, Mange, Patric, Crull, Emma, Savas, Camilla, Krullsimon mfl. som jag inte lyckas komma på. Jag smällde nog i mig en tio hof... eller nåt. Och så lite Whisky från Crull tror jag det var...


Emma, Per, Crull och Jocke

Katinka och Hof

Jag träffade Bea, Malin, Konrad och Martin också vilket var skoj!!


Malin

Sedan stängde Björn villan typ 2 h för tidigt eller nåt av nån jävla anledning >=(

Vi drog till KTH-området-nånstans (vilket tog en jävla tid eftersom vi fick gå). Där bodde Patric. Vi satt i den avstängda bastum och tjoade lite.


Jag var först att lägga mig eftersom jag skulle jobba dagen efter


Jocke har tummen upp på VARENDA bild, Fredrik ser alltid lost ut, Mange gapar för mycket och Emmas hår sticker upp lite


Repris


Haha! Är det Crull och Jocke som hånglar den här gången!? XD

Iaf så gick jag upp runt 9-tiden och hittade T-banan vid KTH och kom precis i tid till jobbet. Helt sjukt tur eftersom jag trodde att jag skulle komma alldeles för tidigt.


Kvar i sängen låg två jävlar. Jag vet inte... jag känner inte dem >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0