Tillbaka till att älskas på ICA

Okej, nu ska jag berätta! Haha! Det var väldigt roligt det som hände, hur oseriöst det än må ha varit. Först gick en kille i 23årsåldern förbi mig där jag satt i kassan. Rätt snygg. Han gick förbi mig IN i affären och kollade på filmerna.

Snygg

"Hej" sa han.
"Hej" sa jag.

Efter typ en kvart kommer han till min kassa med sin kompis, också runt 22-23 (tror jag).

Mössan

De står i kö ett tag men så fort jag vänder mig från kunden innan och ser på dem säger Mössan högt och invant:

"Hej, Katinka!"

Först blir jag överraskad och granskar honom om jag kanske känner honom... men så kommer jag på att jag har en namnskylt och svarar:

"Hej, hej!!"

Han säger på en gång utan någon tvekan:

"Jag älskar dig!! Vet du det?"

Jag ler och säger:

"Jaså!?"

Han frågar:

"Älskar du mig?"

Jag funderar snabbt ut ett svar:

"Haha!! Jag tror inte att jag känner dig tillräckligt väl!!"

Han envisas:

"Men du skulle du KUNNA älska mig!!?"

Jag skrattar:

"Haha!! Jaadu...!?"

Han envisas mera:

"Men finns det en chans att du skulle kunna älska mig???"

Jag inser att jag får säga nåt... han kan väl ändå inte mena allvar... eller...? :P

"Haha!! Det skulle jag säkert kunna göra!"

Sedan babblar vi om nåt jag inte kommer ihåg och jag råkar säga nåt så att Snygg tycker att vi mobbar honom,

När de ska gå säger Mössan:

"Men Katinka!!! Kom ihåg att jag älskar dig!!!"


Mössans kvitto

Kommentarer
Postat av: Anonym

Viva la Ica!

2008-12-04 @ 23:58:15
URL: http://bumblebea.blogg.se/
Postat av: Tove

Och du säger att jag jobbar med skumma typer :P

2008-12-05 @ 02:59:23
URL: http://tobame.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha, hade mössan finnar? tänkte på din fina avbildning!

2008-12-15 @ 14:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0