Min vecka!


I måndags var jag ledig! Då var jag ute på kvällen och lekte lite i snön med Johan. Iaf på kvällen... på dagen vet jag inte VAD jag gjorde!!?


I tisdags jobbade jag.... på tåget satt en gubbe som såg ut som att han var på väg till den andra sidan...


I onsdags var jag i Sthlm hela dagen och shoppade med Jenny


I torsdags åt jag middag på Bacino med Helena och Jenny efter jobbet. Vi gick därifrån 21:45 - en kvart efter stängning. Det var vi och en massa syrianer kvar till slut. Lite out of place. Men det var asmysigt =)


I fredags jobbade jag och kollade in glögg i nån tidning i lunchrummet - den här kollade jag in bla


Sandra & Johan

David & Helena

I lördags
var jag med Johan, Sandra, David och Helena (fisken fick vara substitutbild eftersom jag aldrig tog kort på Helena under kvällenI). Vi kollade på Twilight på Heron och jag åt sushi, David åt toast... efteråt spelade vi buzz hos Johan till kl 03 ungefär...


3:e våningen resp. 2:a våningen

I söndags
(idag/igår) hittade jag ett fenomen i sopnedkastet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0