Ett dygn att glömma

Igår kl 20 spelade vi ölspelet hemma hos Mickans kompis Josse (förfest). Det var jag, Mickan, Freddie, Josse och Kalle. Jag drack Lapin Kulta (hade i bokhyllan hemma) och blev bjuden på lite Jack Daniels! Sedan drog vi senare in mot stan. Vi kom inte in på Ace... bara jag och Jocke som var över 20 och folk som var arton slutade de släppa in en kvart innan vi kom. Så vi drog till ett pisställe som hette K15. Där ville iaf inte jag och Mickan stanna så vi drog efter mycket om och men och kollade om hon kom in på debaser dit Jocke redan hade dragit. Det gjorde hon inte men det slutade med att jag stannade iaf. Det var skojigt även om jag fortfarande inte tycker att det är ett bra dansställe. Efteråt... runt 3 tror jag kanske, så drog vi till skrapan där "en av personerna" bodde. Där skrev jag det tidigare inlägget och lyssnade på rätt dålig musik. Sedan efter ett tag drog vi (jag, Jocke och Frans). Vi gick i regnslasket i en evighet. Frans köpte pizza på 7eleven och Jocke köpte... nåt annat (minns ej). Pizzan var god =) Iaf så gick vi i en evighet. Jag var trött och Frans sa att jag ju kunde sova hemma hos honom eller Jocke men så iaf efter en LÅNG stund (med genomvåta tygskor) så såg vi en buss var det stod "Sergels torg" Jag vinkade hejdå och sprang till den. Jag gick av vid centralen och upptäckte att det gick ett 05:12-tåg till Sdrtälje. Jag sprang och hann med det! Jag frös helt sjukt mycket och satt och darrade ett långt tag... tills jag somnade. När jag vaknade kom chocken :| ÅRSTABERG!!! Jag hade åkt in till Södertälje och sedan åkt tillbaka ut!! HELT JÄVLA SANSLÖST!!! Jag frös helt sjukt mycket och kände mig helt jävla grundligt pissed off!!!! Jag hoppade av på Södra 06:44... kollar över på andra perrongen och ser hur Södertäljetåget kommer.... och åker... Jag går upp och ser på tidtabellen. Nästa tåg: 07:15... "bara" halvtimmen att vänta. Det är obeskrivligt hur mycket jag frös!! Iaf kom jag med det tåget och så kom jag till Tälje kl 08. Kl 08:15 var jag i Brunnsäng (somnade och höll på att åka förbi min hållplats då med). Jag handlade ägg och gick hem. Det är helt sjukt hur idiotisk jag kände mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0