Gym

Jag har bestämt mig! Trots att jag nu har bestämt mig för att inte göra lumpen :'( så har jag ändå bestämt mig för att göra någonting åt min kondition. Jag ska försöka ta mig upp till frescatihallen så ofta som möjligt för att springa! Dessutom försöker jag stretcha ut mig lite... jag är så himla "stel" i kroppen. Sedan MÅSTE jag gå på en ordentlig ryggmassage snart också; jag har länge haft flera knutar än vad det finns rygg. Skulle jag massera bort alla knutar skulle jag gå ner flera kilo ; ) Nädå! Men jag menar det... min rygg är hårt åtgången! Till sommaren ska jag alltså orka springa 30 minuter! Skratta ni... men nu är det en ansträngning för mig att springa tio minuter!!! Nu ska jag sussa... måste vara pigg och glad till när jag ska till gymmet imorgon bitti ^^

PUSS!!!

image739

Kommentarer
Postat av: Magnus

BRA DÄR! DAgs att ta i med hårdhanskarna alltså! :D Ska själv börja köra lite kondis när det blir bättre väder!, duger ej med löpband :(

Dock får du börja träna ben ca 2ggr i veckan från och med nu!

2008-02-25 @ 23:17:56
Postat av: Parre

Härligt, då kommer du snart vara ännu mer fit..;)

Nej underkläder och byxor kan du ju inte säga, vet ju att du knappt äger ett enda par strumpor! :P Stackare hoppas vi båda får bra med jobb snart så kan vi shoppa ihop! :)

2008-02-26 @ 09:03:37
URL: http://parris.blogg.se
Postat av: Frida

Nämen titta vad jag hittade. Katinkas blogg :) Helt rätt inställning det där med springningen :)
/Frida

2008-02-26 @ 09:33:16
URL: http://fridafunderingar.blogg.se
Postat av: Mr Tias

F*n vad bra. Bry dig om dig själv och om du inte har råd med träningskort eller massage, tigg av päronen.

Man måste tänka på sikt .... världen är inte slut bara för att en kvartalsrapport kommer ut eller att det är en stor fest till helgen.

2008-02-26 @ 22:00:29
URL: http://mrtias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0