JOBB!!!

Är det någon som har pejl på nåt jobb!? Jag är VÄLDIGT intresserad av nåt heltids... funderar på en Nya Zeeland-resa nu! På riktigt den här ggn. Nu finns det inte krångliga hinder att hoppa över. Bara Tinka mot världen!! Måste skrapa ihop 70 000 så fort som möjligt... sedan bär det av!!! HOPPAS HOPPAS!!! ÅÅh! Är så villrådig!!!!!!!!!

PS: Med "krångliga hinder att hoppa över" menar jag att nu mår jag bra och har inte massa orostankar över mig som när jag åkte till Oz. Uttrycket var kanske lite fel och "Nu har jag inget att oroa mig för!" kanske skulle passa bättre om det är "NÅGON" som missuppfattar vad jag menar. Trots detta tror jag att "NÅGON" ändå kommer ta illa upp!

image722

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0