OJ!

Jag har - liksom Marcus - HIMLA ont i halsen... kan det ha varit tequela-shotsen? NEJ, Tinka har inte varit ute och fullat sig... hon har varit på lugn filmkväll och undervisat i tequila-shottsing! Blev bara 4 st och av det känner jag ingenting! Jag vill, jag vill, jag vill massa saker. Jag vill festa, jag vill kramas, jag vill RESA, jag vill, jag vill, jag vill!!! Samtidigt känner jag mig lite rådvillig... ska man fortsätta plugga? TÄNK om man bara skulle ta några sabbatsår och skaffa jobb... samla pengar och dra till oz!!!! TÄNK!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! Dra till nåt supermysigt hostel; festa, träffa folk, boka enveckas dykarkurs, surfa... ! Jag får bara ångest när jag tänker på alla borde'n och måste'n!! Nu såhär - när jag är i ett mikaela-state of mind - känner jag bara att det är idiotiskt att inte åka... nu när jag har chansen... funderar stenhårt på att skaffa arbetsvisum i New Zeeland!! Sedan kan man resa över några veckor till Ausse på vägen hem och bara chilla! JAG DÖÖÖÖR!!! Känns lite 'varför inte??'. ÅH! Eller så kanske man ska jobba ett år och sedan åka Asien-oceanien-trip!!! fkfkbwefkwebfebfwfbkkfebflbewfekwbfelwbfbliefbew... jag säger bara det!

image718

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0