Lab

Jag och Tove är lite trötta på att allt ska gå fel hela tiden i labben. Orkar inte ens skriva alla saker som försvann, gick sönder och gick fel för oss idag... tänkte bara skriva... att jobbigt är det iaf! Sedan satt Mickan och suddade på min labrock också... eftersom hon har ritat revben, RYGGRAD och skulderblad bakpå ryggen på den. Allt gick inte bort! Nu är det ett gråsuddigt skelett där istället bara! På beställning av dr Löv ska jag väl kanske försöka klämma in ett litet mode-inlägg i bloggen också... kanske kan unna mig en liten shoppingdag!!! ^^ Det LÅTER fantastiskt kul faktiskt!!! JO, så får det bli... så snart som möjligt!

Hittade en gammal bild, hahaahha

image717

Kommentarer
Postat av: Mr Tias

Att rita på olika typer av vita kläder, tja det blir ofta svårt att få bort det. Såväl min ovve som den rocken jag anv på Halloweenfesten är ju bevis på det.

Jag tycker absolut att du ska unna dig lite shopping, så länge du INTE handlar på krita (det är dumt).

Själv handlade jag senast ett par jeans på 50% REA, det var ett bra köp då de kostat 700kr. Mina favvoköp 07 är nog mina glasögon och min axelremsväska. Inför 08 kommer jag nog att köpa en del dyrare kläder skulle jag tro.

Hi hi hi ... en mycket skoj bild.

2008-01-31 @ 13:25:26
Postat av: magaluf

följ med oss på vår resa

2008-02-01 @ 01:20:38
URL: http://magaluf08.blogg.se/
Postat av: Klara

rolig bild ;)

2008-10-31 @ 12:04:18
URL: http://ubberstubber.blogg.se/
Postat av: Klara

rolig bild ;)

2008-10-31 @ 12:04:18
URL: http://ubberstubber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0