Nyårsafton, update!

Klockan 7 ungefär var vi på middag (trerätters.. men vi åt bara två rätter).

Runt tiotiden drog jag, Mikaela, Richard, Kristoffer, Anna och ett par jag inte minns namnet på till en annan fest som också låg i Tullinge. Väl där var det skins... typ brittpunkare kryllande i hela huset :| Man kände sig lite missfit! Och efter att ha gått på toa nerför en vertikal trappa i en källare utan normala spolningsfunktioner och att Mickan nästan (med oflit) muckat gräl med en skinstjej så drog vi!

Vi tog typ fel buss men kom till Flemingsberg iaf. Men bussen  var försenad så vi missade 23-tåget mot Södertälje. Så på 23:30-tåget satt vi och blev spanade på av äckliga gubbar. Vi flyttade på oss två ggr. Typ vid Östertälje blev jag och Mikaela - bland mycket annat - väldigt irriterade på våra strumpbyxor och bestämde att de skulle av. Det var tomt runt oss så det skulle gå bra. Men med strumpbyxorna halvvägs över knäna. Piper Mickan till och påpekar att en kille kommer mot oss. Så framåtböjda sitter vi och dölje att vi sitter och klär av oss medan killen vänder sig om otaliga gånger och spanar nyfiket.

Två minuter innan tolvslaget kommer jag och Mickan fram till Södertälje station. Ensamma i blasket skålar vi med Mickans champagne (extra dry). Mickan som är jättekissnödig får inte låna Central cafét's toalett och Magnus - stupfull - lyckas inte förklara var festen är. När jag äntligen får tag i Crull så försklarar han det mesta av vägen väldigt bra. 'Oj, att han är nykter' tänkte jag. Vi kom iaf en bra bit på vägen men till slut vet vi inte var vi ska gå längre. Jag ringder och Mickan ringer men självklart... nyårsafton och nätet är överbelastat. Till slut får jag tag i Magnus och han går ut ur huset. Efter ett tag hör jag att det ekar och då är det han som kommer gående. "JAAA!!" skriker jag och Mikaela och så blir det en nyårskram. Efter ca 200 meter kommer en skrikande Anders och skrämmer vettet ur mig. Efter ytterligare några meter kommer fyra personer till... tror typ alla var ute och letade!? När vi står i hallen i huset så småningom kommer en Tengil in också från letandet.

Runt ett, halv ett på natten var vi alltså framme. Sedan visade det sig att Crull hade inte alls varit nykter när jag pratade med honom. han låg - som vanligt ;) - däckad på en luftmadrass på övervåningen. Där var vi iaf och drack lite allt möjligt och umgicks. Det var trevligt! Sedan nån gg på natten började Mikaela och Magnus bråka om en sak som han hade sagt om mig... blev VÄRSTA tjaffset och alla utom jag och en kille (Jocke) från nån musikhägskola  i Skåne tyckte det var jättekul att lyssna. Iaf runt 8-9 på morgonen tror jag somnade alla i hörnsoffan: jag, Jocke, Mickan och Crull. åkte hem med tolvbussen ungefär. Det var min nyårsafton!!! Gott nytt år!!!

image666

Kommentarer
Postat av: Johan

o'yeah =D
fetingsnygga dressen :D

2008-01-02 @ 19:32:03
Postat av: malin

jävlar va fab du ser ut!
you go girl!

2008-01-04 @ 19:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0