Skivsläpp

Kl 19 ska mammas cd-release börja på Mosebacke (kom dit om ni vill!!!). Jag ska stå och sälja skivor iaf... vet inte hur länge ^^ Men hoppas mamma får det kul iaf! Sedan ska jag få mat där innan jag börjar sälja också... DET ser jag fram emot!!! Är hungrig som en varg. Åt havregrynsgröt imorse med linfrön, solrosfrön och russin i... djävulskt/himmelskt gott!!! Vid nio när jag kom till skolan åt jag ur mitt skåpsförråd av clementiner (1 st)! Sedan började heldagslaben. Kl 12:30 ca kunde vi äntligen smita iväg ca 12 minuter mellan två absorbansmätningar på bakterierna! Ner i bärrummet (lunchrummet heter så), slå på micron, ta fram kniv och gaffel, ta ut den jummna maten, SKYFFLA i sig... klockan ringde när jag hade lite kvar och jag skyfflade i mig det också och lät Tove äta upp resten av sin soppa och sprang upp för att mäta upp ett  nytt prov och sätta igång timern igen. Kl 15:50 ca var vi klara. Kl 16:00 ca kom jag in här i datasalen och åt två clementiner... nu ska jag se när jag måste gå för att komma till Slussen strax innan 18! GÄSP! Vi har labbar varje dag nu sedan vi började med biologi... odlar ILLAluktande bakterier! Ett av de många testen vi gjorde på vår bakterie idag var att kolla om den hade svansar att simma runt med... typ som spermier har! Nu ska jag nog... hmm... kolla SL!!!

image716

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va roligt! Hoppas det går bra :D Lycka till o hälsa :)

2008-01-29 @ 18:10:00
Postat av: Mr Tias

"Åt havregrynsgröt imorse med linfrön, solrosfrön och russin i".

Det åt jag till middag när jag kom hem - det är ju snabbmat av klass. Köpte en massa olika bönmixar, bulgur, grönsaker mm på Hemköp i dag. Får se om jag orkar göra något spännande matlåda till i morgon.

2008-01-29 @ 22:09:16
URL: http://mrtias.blogspot.com
Postat av: Mr Tias

OT:
Fan vad "modellig/stylad" du ser ut på din bild i presentationen (possitivt menat alltså) - cool bild, inget knas där inte. I min egen blogg har jag inga bilder, har ju ingen som kan fota mig.

Synd för jag har en del snygga kläder, speciellt mitt bruna läderskärp för 500 pix och den blå skjortan för 700 balobas.

Oppss ... OT. Men blogga gärna om kläder, skriv om vad du själv vill ha på dig i vår eller vad killar ska ha på sig för att se bra ut.

2008-01-29 @ 22:15:01
URL: http://mrtias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0