Barnmisshandel



Inatt drömde jag en hemsk dröm:


Jag, pappa, Lone (pappas fru), Niklas (Lones son runt 25-30 år tror jag) och en kille på typ 18-19 år. Vi satt allihopa och spelade ett spel. Så förlorade 18-åringen en omgång. Jag satt med en 2,5 liters spriteflaska med ren vodka i (av någon anledning). Alla skrattade och stojade och Lone sa "Häll i honom ur flaskan!!". "Ska jag?" frågade jag. "Ja!! Kom igen" sa Lone.

Jag tog killen om bakhuvudet och började hälla i honom av flaskan. Plötsligt insåg jag att killen jag hällde i ren vodka i verkliga fall var en pojke på runt 6 år som nu satt och hostade av vodkan i sin hals som nästan kvävde honom. Jag slutade förfärat hälla. Lone sa "Vad händer? Vad är det för sprite egentligen?". "Sprite!!?" Sa jag och var alldeles vettskrämd!!! "Vad menar du med 'sprite!!?'?" frågade Lone. "Vad är det i flaskan???". "........... vodka.........." sa jag och visste inte vad jag skulle göra eller var jag skulle ta vägen. Jag trodde Lone visste... ochy nyss var ju pojken 18 år!!! 'Vad händer? Är jag galen?'

Lone slog armarna om pojkens huvud och drog honom till sig... bort ifrån mig. "Är du sjuk? Är du sjuk i huvudet??? Det är ett barn!!! Vad tänkte du på????" sa hon till mig... vettskrämd och äcklad lät hon. Som om jag vore ett monster... en pedofil... som om jag njöt av det. ".... jag, jag... jag vet inte.." sa jag. Jag visste ju inte vad jag skulle säga. Nyss var han ju 18.... Lone frågade om och om igen om jag var sjuk och psykiskt störd och annat hemskt. Jag svarade att jag inte visste vad som hände och mumlade och stirrade. Jag hade panik och var typ i chock.

Mer och mer började Lone och pappa - som även han höll sig på avstånd från sin äckliga dotter - se oroliga ut och se på mig som om jag var helt psykiskt störd och levde helt i en egen sjuk och vriden värld. Jag såg ordet 'instutition' dansa framför ögonen och pojken såg alldeles förstörd ut... gissa om det var skönt att vakna sedan!!!?

Kommentarer
Postat av: Johan

gooch :S

hur lyckas du drömma sånt där :S riktigt creepy!

2008-07-29 @ 22:15:50
Postat av: Magnus

Jag brukar typ minnas : Röd, popcorn, kanske blå

2008-07-30 @ 16:40:42
URL: http://jagharfortfarandeingenblogg.nu :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0