Häv, häv, häv, häv...

Johan mötte mig vid bussen när jag slutade. Nu sitter vi i hans soffa och dricker black tower (vitt vin) och surfar runt på nätet. Jag måste erkänna att jag börjar känna mig lite lullig... åt fan bara ett äpple till middag kl 16:30. Jag har insett att jag måste äta mycket till frukost och lunch för att inte börja hetsäta till middag... och faaan vad det går bra. Är inte ens hungrig nu :| Kan du fatta!!!? LOVE IT! ^^ Nu ska vi supa vidare ;)

PUSS PÅ SNOPPEN! Nu tycker Johan att detta kan misstolkas. Jag kan ju säga att Johan sitter i sin ände av soffan och jag sitter i min ände av soffan och ingen ände av Johans kuk sitter i min ände av munnen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0