Jag tyckte Tove skulle vara elak...

... men det tyckte inte hon. Nä, Tove. Nu tycke rjag vi drar till en park i innerstan så bjuder jag oss på vattenmelon och lite sånt ^^!! Tycker jag... fast Totto vill bara bada. Jag kan köpa en balja så kan vi fylle den med nåt blött och kallt! Tove kan få ligga där så spottar vi vattenmelonkärnor på henne... de är ganska blöta och kalla. Nu skrattade Tove för hon trodde jag menade att vi bara skulle sitta och spotta på henne HEHEHE!!!

Vi han be förbipasserande att spotta på Tove också. Kanske en lösprilla eller två! "Ettan lös tack!"

Nu ska Tove få bestämma sig här... ett.... tvåååååå.... trrrrrrrrrrrrrrr........... rrrrrrrrrrr.... e-e-e-e-e-e-e-EEEEEEEEE!!!!

... e...

NU! >=D



Nu får hon beslutsångest. Jösses... vad ska Tove gööööööööööra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0