Lista... trååååkigt hehe


Namn: Katinka Lindahl
Födelseplats: Södertälje sjukhus
Bor: Slöddertälje
Ögonfärg: Gröna med brungult i mitten
Hårfärg: MörkBRUNT
Skostorlek: 40... ibland 41
Civilstatus: Singel baby
Höger eller vänsterhänt: TOTALT högerhänt. Be mig inte göra nåt med vänster hand för då går det åt helvete!!!
Kär? Nope

Skor som du bar idag:
Inte ännu
Dina svagheter: MAT!!!!!!
Rädsla: Tristess!!!!!!!!!!!1

Första tanke när du vaknar:
FRUKOST!!!!!!!!!!!!
När somnar du: runt 1-2 oftast

Pepsi eller Coca Cola: Pepsi max!!! No doubt!
McDonalds eller Burger King: The king tror jag. Jag äter nästan aldrig på nåt av ställena!
Adidas eller Nike: Najk!
Lipton Ice Tea eller Nestea: Vente!
Choklad eller vanilj: Båda! Glass i stora lass mmmmm

Svär du? Sorry yes!
Sjunger du? Gör jag det inte på riktigt är det alltid en låt i huvudet!
Duschar du varje dag? Yep, morgondusch har guld i mund
Röker du? Noppa
Gillar du skolan? Mmm, sakna! :'(
Tror du på dig själv? Nä, jag ljuger mer för mig själv än någon politiker är kapabel till!
Kommer du överens med dina föräldrar? Japp!

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Eeeeh............
Rökt? Hmm... nope
Shoppat? HALLÅ!!!! Duuuh!!
Ätit en hel ask müsli? Hahahhaha.................... ja...
Ätit sushi? Nää... men VILL!!!
Stått på scen? Hmm, nä det har jag inte tror jag
Skejtat? I förrgår åkte jag en meter på Jockes bräda, räknas det?
Bakat? Nä, men planerar ett glutenfritt brödbak!!
Stulit något?
Det tror jag inte!
Ljugit? Det har jag säkert gjort!
Kysst någon? Hmm, nae... tyvärr =/
Kramat någon? Jaaa, det är vällan klart!!
Haft sex? Näe

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? HAHAHHAHA... ja
Blivit kallad hora? Mm, det tror jag
Blivit nerslagen? Ja, men bara på skoj
Gjort något som du ångrade? Japp!!!
Kastat en sten på nån ruta? Ja, men bara för att få komma in (grus alltså)

I framtiden..
Namn på barn? Brunte och Missan ;)
Hur vill du dö? Lycklig och redo
Vad vill du bli när du blir gammal? Rik och lycklig

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Jag vet inte
Antal CD-skivor du äger? Typ 20 kanske :P
Antal piercings? En stycken in tha lip
Antal tatueringar? Ingentingen
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Typ tre kanske

Vad ska du göra i sommar? Jobba.............. >=(
Vad ska du göra i vinter? Gnälla på vädret
När tar du studenten? Ready
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Man vet aldrig, nu gör jag ju det och jobbar iaf
Vad händer till helgen? Kanske grilla hos Markus efter stängning på jobbet i Enhörna?
Vad vill du helst göra just nu? Var ledig och ligga på en strand i Carribien och drinka fruktdrinkar

Vill du ha pojk/flickvän? Nää... tror inte det
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Allt (perfektion)
Vem av dina kompisar tror du kommer gifta sig först? Hmmm, ingen aning... finns för många att välja på!
Hur gammal är din äldsta kusin? tror 25!
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar? Att papp
Bästa sommaren i ditt liv, och varför? alla somrar har väl haft nåt bäst i sig. men 2006 med tyskland o det var skojsigt.

Kommentarer
Postat av: Magnus

"Hur vill du dö? Lycklig och redo " Snacka om dödsrädsla -.- Vem fan är både redo på att dö och lycklig? =) förutom kanske religiösa människor

2008-07-19 @ 05:33:33
URL: http://jagharforfarandeingenblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0