It's a´me!




Vad heter du:
Jessica Katinka Lindahl
Födelseort: Södertälje
Längd: 183 cm =S
Skostorlek: 40-41
Hårfärg:
Mörkbrunt
Förebild: Dunno!

Var bor du: Södertälje
Trivs du där: Eeeeh... beror på vad man syftar på! Helt okej... men vill inte bo kvar!


Brukar du läsa horoskop: Mm

Har du körkort: Nope... faaaaaaaar away!

Festar du mycket: Inte just nu... jobbar för mycket!
Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller vitt vin helst (black tower)
Godaste ölen du druckit:
Ett körsbärsöl... någon som vet vad den heter!?
Brukar du bli för full: Tyvärr har det hänt lite för ofta...

Äger du ett busskort: Japp! Det går ut på lördag!

Vad åt du till frukost: Havregrynsgröt med russin, pumpafrön och solrosfrön i med glutenfri müsli på
Vad åt du senast: Pallade ett körsbär på vägen hem från jobbet runt 21:50


Nästa mål i ditt liv: Få jobb till hösten
Hur svarar du i mobilen: "Katinka!"


Har du haft sex idag: Nope
Antal timmar sömn inatt: FAKTISKT imponerande 8a timmarna som jag har tjatat om att jag vill ha!!!
Sov du ensam: Jepp!
Antal kuddar i sängen:
5 :| Men jag använder bara två... de andra tre ligger i fotänden


Vad är det för veckodag?: Torsdag.


Vem fick du sms av senast:
Evelina
Vem ringde dig senast:
Tove
Vem skickade du sms åt senast:
Evelina
Vem ringde du senast:
Johan
Vem pratade du med på msn senast:
Eeehm... har inte varit inne på ett tag... skulle gissa... hmmm... typ Mange kanske?


Vilka hårfärger har du haft: Naturligt mellanblond, har haft rödbrunt, platinablondt, mörkbrunt och supermörkbrunt (som jag har nu)

Vad såg du senast på TV: Hell's kitchen
Vad läser du för bok just nu: Sagan om ringen... orka

Är du kär i någon: Nää


Vad gör du om ett år: Ska snart börja plugga till illutratör =D
Önskar du att du bodde någon annanstans: Yepp. Estockholmo
Dricker du: Eeeh... ja? Luddig fråga. Jag dricker inte just nu. När jag gör det dricker jag gärna vatten, vitt vin, cider eller champagne. Nyponsoppa är grymt gott också!!! Och så vetedryck!
Vilken parfym använder du: Puma aqua och hugo deep red


Vilka skor använder du: Flip flops från H&M (helt utslitna), mörkbruna slavsandaler (bästa ever), svart- och vitrutiga converseliknande skor med fodring (i brist på annat) och på jobbet har jag beiga vandringsdojor. JA, jag ska shoppa skor imorgon!!! (LÖN!!!)
Gårdagens klädsel: Vita korta shorts med smala marinblå ränder och svart- och grårandig tunika med sandaler. På jobbet: tunikan med röda ica-pikétröjan över och slappa jeans med beiga skorna.
Dagens klädsel: Mörkbruna korta shorts, svart halterneckbikini och ljusgrå stor T-shirt med avklippta ärmar och klippt urringning och flipflop. Samma sak på jobbet som dagen innan fast ljusgrå tröjan under istället


Kommentarer
Postat av: Crull

Ölen heter Krieg/Bios =o

2008-07-25 @ 01:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0