13 grader

Utanför ser det ut som värsta medelhavsklimatet. Så kollar man på termometern... 13 GRADER!! :| Det är ju INGENTING... ! Helskumt! Aja, idag ska väl jag och Helena ut på stan och shoppa lite sedan runt 15 lider det hem till Tälje... då ska jobb sökas till hösten!

Millencollin - Ray spelas nu, grym! Gillar ni bra musik? Lyssna isf på Tranquilize och Sams town (abbey road) med The Killers. Så djävla bra!! Båda låtarna finns på albumet Sawdust.

Nu ska det kanske bli frukost... om jag får låna lite av Helena... *blink*blink* Hon står här bredvid! =D HAHAHHA, nu tycker hon det låter som värsta bitchen. Det är väl självklart jag får frukost ^_^ Det visste jag ju!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0