Bevis och det äckligaste som jag någonsin sett... och så lite Nintendo!

Imorse när jag gick mot stan för att åka till jobbet så stötte jag på en av de absolut VIDRIGAST sakerna som jag någonsin har sett... jag säger bara; Helena, titta bort!!



Fatta! Det är tre sniglar som ligger sida vid sida och äter BAJS! Alltså det är helt vrickat ÄCKLIGT!!!

När jag gick på bussen för att åka hem kl 21:39 så satt där en söt liten arabisk busschaufför. Han hade en riktig bullmustasch... riktigt fluffig, därav också ett gulligt fluffleende! Han hade igång nån arabisk folkmusik som lät som snabbspolad supernintendo-musik. Det var kul!

I förrgår så sa mamma "Jag har gjort en hög av dina rosa grejor i hallen!". Detta ser jag som ett bevis på att jag hastigt behöver hjälp att bli av med mitt undermedvetna behov av att äga rosa saker!!!


Kommentarer
Postat av: Helli

tack men varningen kom för sent.... :|

2008-06-15 @ 11:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0