BH

Nu kommer kanske lite too much information... men ni får ta det som jag säger det! Jag gick nyss ner på Ellbe och frukostmyshandlade i solen. När man frukostmyshandlar ska man knappt ha gått upp ännu. Inget smink och slarvkläder osv. Jag gick ner i mjukisbyxor, flipflop och linne. Alltså ingen BH. Jag har 75C och när jag gick nerför backen mot affären upptäckte jag hur obehagligt det var att gå utan BH. Då tänkte jag VAD HEMSKT det måste vara att ha typ D eller DD eller värre! Jag skulle dö!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

haha jo, jag undrar oxå det skulle vara att ha bröst ;)

2008-06-25 @ 12:43:57
Postat av: Tove

Killar har det bra! Inte massa skit som hänger i vägen. Men Johan om du vill testa kan du ju alltid köra silicon. De kan man ta bort när man tröttnar

2008-06-25 @ 12:53:00
URL: http://tobame.blogg.se/
Postat av: Johan

hahahaha :D

tack för tipset tove ;)

2008-06-25 @ 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0